16 Mart 2012 Cuma

Haftasonu Nereye Gidelim?

Bahar artık geliyor mu ne dersiniz?:) Yalancı da olsa güneşli bir hava var bugün. Haftasonu evde duramam, serin de olsa dışarı çıkmak istiyorum, diyorsanız size bir önerim var.


Çınaraltı keşfettikten sonra müdavimi olduğumuz yerlerden. Çengelköy'de, boğaz kenarında bir çay bahçesi, bilenler vardır. Dışarıdan yiyecek getirilebiliyor, çoğunluk öyle tercih ediyor zaten. Güzel havalarda yer bulabilmek mesele, hele de deniz kenarında:)


Köşede gördüğünüz sandalyeler mesela, en değerlilerinden:)
Dışardan yemek getirilebildiği için, çevrede seçenek çok. Hemen girişteki Çengelköy börekçisinin enfes ıspanaklı böreğini tavsiye ederim.İsterseniz yolun karşısından kokoreç alabilir ya da biraz ilerde satılan kumpiri tercih edebilirsiniz. Çay bahçesine varmadan yolda çıtır çıtır simitleri olan bir fırın da var. Ben hepsini sırayla denedim, tabi bir günde değil:)


Telefonla çekildiği için net değil ama manzara idare eder diye düşünüyorum:) Arabayla gelenler için çay bahçesine 5 dk. mesafede İspark var. Kapalı mekanı da var serin havalar için ama dışardaki ortam orda yok tabi.
Gelmişken biraz yürüyelim derseniz az ilerde, deniz kenarında banklarında olduğu bir açık alan var.Biraz da oradan manzarayı seyre dalabilirsiniz. Bakınız aşağıya.


Bu fotoğrafları geçen sene çekmiştim, bloğum yoktu o zaman, gittiğim ilk seferde ıspanaklı böreği de içeren yeni fotoğraflar yayınlamak isterim:) Sizin de güzel mekan önerileriniz varsa yazın lütfen.

6 yorum:

NİLAY dedi ki...

bu alternatif gezi yerini ek kısa zamanda değerlendiricem,anlatmıştın ama resimleri görünce daha bi beğendim...bende birkaç alternatif sunayım barı:lale mevsiminde nisanın ortası olması lazım emirgan korusuna gitmenizi tavsiye ederim gerçekten çok güzel bir manzarası oluyor her yer çiçek.birde ikinci favorim havalar biraz daha ısınınca çok yazın değil ama büyük adaya gitmenizi önerimim.yazın çok sıcak oluyor bisikletle gezmek oldukça zorlaşıyor.şöyle mayıs ayı en ideali.eşinizle ikili bisikletle gezebilir.tepede deniz manzaralı piknik yapabilir veya sahilde balık restoranlarında balık yiyebilirsiniz.tepedeki ayayorgi kilisesine çıkmayıda ihmal etmeyin ama :) şile ağva ve hidiv kasrıda günlük çok yorulmadan farklı yer göreyim diyorsanız pek görülcek bişey olmasada bi değişiklik için gidilebilecek yerlerden...benden şimdilik bu kadar..serpilcim istersen resim desteğinde bulunabilirim yazı yazmaya niyetlenirsen..öpüyorum...en sıkı takipçin :P

Serpil dedi ki...

:)))teşekkür ederim tatlım.emirganı lale mevsiminde değerlendirip bol bol resim çekmeyi düşünüyorum ben de!teşekkür ederiz tavsiyelerin için!:) hmm resim teklifi de çok cazipmiş,bunu ayrıca konuşalım,öptümm:)

ilknur AKPINAR dedi ki...

Çok güzel ya..
Benimde önerim taksim de galata kulesinin aşağısında konak cafe var oraya gitmeniz, tüm istanbul ayağının altında, sultanahmeti, ayasofyası karşında duruyor..
Ayrıca blogunuda çok sevdim =)

elifini dedi ki...

dışardan yiyebilecek şeyler getirebilme seçeneği çok güzel mekan da güzel yolum düşerse bi gün inş.

Serpil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Serpil dedi ki...

ilknur;teşekkür ederim:) eveeet konak cafe çok güzel değil mi,ben bir vapur yolculuğu sırasında uzaktan görmüştüm o cafeyi,orayı bulmalıyım diye yola çıktık bi gün kabataştan yürü yürü, bulduğumuz zamanki sevinç paha biçilemez!:)

elifini; evet fırsat olursa havalar ısınınca uğra,ama haftasonları erken gitmek lazım, kalabalık oluyor, deniz kenarındaki masalar kara borsa:))