6 Mart 2012 Salı

Kombin

Herkese merhabaaaa:)


Kombin alternatifleri görmek hoşunuza gidiyor mu benim gibi? Ne zamandır giydiklerimi paylaşmak istiyorum ama havalar soğuk kızım küçük olunca her zaman dışarı çıkamıyoruz, çıksakta hızla kendimizi arabaya attığımız için fotoğraf çekemiyoruz:)


Bugün teyzemlere gittik. Hazır Asya'ya bakan birileri var, ortam da müsait dedim, kendimizi bahçeye attık, eşim fotoğraflarımı çekti çok sağolsunnn:)




Kırmızı-kahve aslında kulağa hoş gelen bir kombinasyon değil gibi. Siz  ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben sonucu beğendim:)


Krem hırkayla da arada yumuşak bir geçiş oldu. Aksesuar ve çantada sarı rengi tercih ettim.


Kızımın eşyaları için küçük bir valiz(!)le gezdiğimizden, rahatlıkla küçük çanta kullanabildim:)

Şal - İpekevi
Etek - Aker
Bluz,hırka - Farklı butikler
Aksesuarlar - Primark



6 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım çok hoş olmuşsun...
ortyamda harika...
sebvgiler...

Serpil dedi ki...

teşekkür ederimm:)beğendiğine sevindim

PATULYA dedi ki...

şal çok hoş ...
http://beyazduslerim.blogspot.com/

Serpil dedi ki...

beyaz düşlerim;teşekkür ederim:)

elifini dedi ki...

bence çok hoş olmuş hem insan kendisine yak
ıştırdıktan sonra..
çantaya da bayıldım :)

Serpil dedi ki...

elifini;teşekkür ederim:) çantayı urfadan bir pasajdan almıştım.