22 Haziran 2012 Cuma

Erenköydeki Butikler - Şekerpembe

Bugünlerde sık sık arkadaş davetlerine gidiyorum. Hepsi sağolsun, kız kıza muhabbet gibisi yok. Göztepe civarında bir arkadaşımıza gittik geçen gün. Hazır oraya gitmişken, annemde Asya'nın yanındayken Erenköy'deki butiklere bir bakayım dedim. Bu zevkle taktığım şalı da ordan aldım.
Uzaklardan gelip Erenköy'deki şu meşhur butikler nerde acaba diyorsanız, Erenköy tren istasyonundan minibüs yoluna doğru yürüyün. İstasyon caddesinin iki tarafında sıralanan mağazaları görürsünüz. Minibüs yolundan aşağıya doğru da inebilirsiniz, yakın. İpekevi şalları Vaye butikte vardı, başka satan varmı bilmiyorum. Özel tasarım etekleri de 240 liraydı, ilgilenenlere. Önceden Kapalıçarşı'dan alıyordum şallarımı ama şu sıralar oralara gidemiyorumki. 
Arkadaş davetleri gibisi yok ama ikram konusunda sürekli çıtayı yükselten arkadaşlarım, yapmayın şu kötülüğü bana. Her seferinde yeni bir tarif alıp dönüyoruz, denemem lazım. Keşke sofraları fotoğraflasaydım. Gerçi yiyemedikten sonra bana sadece acı veriyor öyle sofraları görmek,ıımmm. 
Yarın önce bir nikah ardından dayımın ve teyzemin oğullarının sünneti var. Bunları dün haber aldım, artık ne bulursam onu giyeceğim. Tabi bu nedenle 2 gün karşıda kalacağız, Asya'nın eşyalarını hazırlamam lazım. Annemin de izni bitti. Şu şirin reklamı hatırlıyor musunuz? "Çok çalışmam lazım,çok":) 
Hoşçakalın!

Şal; İpekevi
Hırka - Kolye; Koton
Tişört; Mango
Etek; Kayra


2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba canım,
oooo şeker pembesi şal gördüm sanki...
sanki değil bu gerçek :)))
en sevdiğim renk :))
çok yakışmış tatlım...
butikler biraz pahalı oluyor değil mi??
en azından ben öyle biliyorum :(
geeez bakalım...
sefan olsun...
kocaman sevgiler canım...
iyi eğlenceler...
güzel haftasonları diliyorum...
kocaman sevgiler...

Serpil dedi ki...

teşekkür ederimm:)evet tasarım ürünler var ve pahalı ama ben öyle giyinmek istiyorum paranın ne önemi var diyenlere yardımcı olalım dedim:)