28 Haziran 2012 Perşembe

Şüşütown Buluşması

Dün Eyüp'te çoook cici arkadaşımız Şüheda'nın buluşmasındaydık. Maltepe'den oraya gidişim, beklemelerle 3  saati bulsa da sora sora bağdat bulunur demişler. Gözümün önündeki cafeyi görmeyip uzunca bir yolu esnafı seferber edip geri döndüm ama saatinde oradaydım.

Şüheda herkesi tek tek karşılayıp sonra masaları gezerek bir bir ilgilendi. Kendisini çok sevdiğimi buradan da belirtmek isterim. Bir balkon konuşması yaptı ki sormayın gitsin. Çok eğlenceliydi. Sevgili Gönül'ün arkadan yaptığı tezahüratları  da atlamamak lazım.


Fotoğraf makinemi yanıma almayı unutmuşum tabi. Cep telefonu görüntülerim var birkaç tane, görüntü de çok bozuk, idare edin. Yalnız herkes aynı pozu verdi, mankenimizle pek samimi olduk.

Hediyelerimiz vardı, herkesin gözü bu kutulardaydı kanımca. Alsak da gitsek diyenler de varmış benden duymuş olmayın:) 
Bir kaç tane de çekiliş yaptı Şüheda, her ne kadar bana çıkmasa da ince düşüncesi için teşekkür ederiz.
Ben kurabiyelerden ümidi kesmiştim ki bizlere elleriyle hazırladığı tabaklarımız geldi.
Sizin için daha sonra bir kıyıda birkaç düzgün fotoğraf çektim. İşte hediyelerimizin bir kısmı.
Sıcak havada uzun bir yol katedeceğim için rahat bir şeyler giymeye çalıştım. İstanbul yazılı kolyemi de Üsküdar'da vapur beklerken kendi yaptıkları ürünleri satan teyzelerden aldım.
Görüşmek üzere!

Şal; İpekevi
Gömlek; İpekyol
Etek pantolon; Mudo



5 yorum:

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

şüheda burdan gördüğümüz kadarıyla çok tatlı bi kişilik ne hoş olmuş buluşmanız hediyeside süper zarifmiş :)

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel birgün geçirmişsin canım...
hediyelerin de çok güzel...
ve sende her zamanki gibi çok şıksın...
hadi bakalım iyi gezmeleri tozmalar...
kocaman sevgiler canım...

hacew dedi ki...

Merhaba Serpil :)
Sessiz sedasız takipteydim ama dayanamadım yazayım artık dedim ;)
Çok güzel bir buluşma olmuş anlaşılan diğer bloglarda da okudum.
Ben sana bişey soracağım etek pantolonu mudonun sitesinde görüp beğenmiştim ama iç gösterir belki diye almaktan vaz geçtim.şimdi sende görünce heveslendim yine :) Nasıl iç gösteriyor mu?

Bu arada okullar açılınca kombilerini bekliyorum.

Sevgiler

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

buluşmaya gelemedim çalıştığım için ama çok özendim sizlere :)gömleğinin aynısından bende de var zevklerimiz benziyo baya :)

Serpil dedi ki...

sedaSRC; evet senden iyi olmasın çok tatlıydı:)

Gurme Şirine; çook teşekkür ederim:)sevgiler!

hacew; yazdın ne iyi ettin, her zaman beklerim:) hayır iç göstermiyor ya, yani ben giyiyorum iki seferdir.

Şantiyenin Gülü; evet çok güzel bir gömlek değilmi.