12 Temmuz 2012 Perşembe

Çatalca kaçamağı

Pazar günü cümbür cemaat Çatalca'ya gittik. Piknik ortamı olacağı için kot pantolon tercih ettim. Kotlarla su yeşili şalı da çok yakıştırıyorum. 
Antikşehir 2'ydi gittiğimiz mekan. Hamaklar, isterseniz şemsiyelerin altında, isterseniz su kenarında müzik eşliğinde masalar... Ata binebilir, hep beraber paintball oynayabilirsiniz. 
Ortam çok güzeldi de hizmet için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu konuya çok takılmazsanız sıkıntı yok. Girişte kişi sayısına göre ücretini verip, kendi mangalını yapabiliyorsun. Sabahta açık büfe kahvaltı varmış, biz 4'te gittik yanlarına. Bir kaç masa oturduk, her masada 6-7 kişi vardı, çocuklar kola istediğinde masa başı 2 tane veriyoruz dediler ki gerçekten gülünçtü. 

Bu şirin köy kahvehanesi nasıl? Çocukluğumda köye gittiğimiz günlerde rahmetli dedemin bana ısmarladığı oraletleri hatırladım. 

Bir hamak kaç kişi taşır, denedik bizi kaldırdı şükür. Şeker teyze kızları:) Böyle kaçamaklar yapmalı arada.
Görüşmek üzere!

Şal; İpekevi
Tunik; Koton
Kemer; Forewer New
Kot; Levi's
Ayakkabı; Usc



4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım mekan güzele benziyor....
yazdım bunu bir köşeye...
bu arada yakıp geçmişsin Çatalca yı...
rahat şıklıkla yine süpersin...
bende böyle yerlerde kot pantalon seviyorum...
dediğin gibi rahat oluyor...
kocaman sevgiler tatlım....

sadecenaciye dedi ki...

Hamak pek bir yatılası ortam pek bir görülesi doğa insanın sinirlerini alıyor Fotolar harika...Sevgiler.

gül kokuları dedi ki...

Gittiğin yer çok güzel bir yere benziyor. Ayrıca rahat ve şık kombininide beğendim...

Serpil dedi ki...

Gurme Şirine; teşekkür ederim canım:) evet güzel bir yer.

sadece naciye;teşekkür ederim:)

gül kokuları; teşekkür ederim:)alternatif yerler lazım her zaman dimi.