2 Temmuz 2012 Pazartesi

Günlük Bir Kombin

Havalar ısındıkça insan ne giyeceğini şaşırıyor, hafif günlük kıyafetler arıyoruz. Bu tuniğin kumaşını Cuma pazarından almıştım. Teyzem de dikti sağolsun. Pamuklu, rahat bir kumaş. Boynu kapalı, uzun kollu olsun yeter dedim. 
Daha çok eteklerle geziyorum bu aralar aslında. Etek pantolonlarda tercih sebebidir. 
Hava sıcakta olsa, her gün mutlaka dışarı çıkmam lazım, duramıyorum evde, siz de öyle misiniz?
Bu aralar bir sünnet kalabalığı yaşıyoruz. Bir teyzemlerde bir dayımlarda, cümbür cemaat, en çok çocukların hoşuna gidiyor bu durum. Asya peşlerinde dolaşırken ben de biraz rahat ediyorum.
Hele akşamları bahçede hep beraber oturup muhabbet edilen sofralara doyum olmuyor. Şöyle hafif salatalar olacak illaki sofrada, bir de karpuz. Bu da böyle hafif bir yazı olsun.
Görüşmek üzere!


Şal ; İpekevi
Tunik; Serpil collection
Kemer; Forewer New
Pantolon; Lcw

3 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım tuniğin çok hoş olmuş...
harika görünüyor...
kemer de ayrı bir hava katmış...
kısacası kombin çok ama çok uyumlu...
teyzenin ellerine sağlık canım...
keşke biizm de böyle bi teyzemiz olsaydı :))
imrendim valla :))
kocaman sevgiler ttatlım...

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

olmadı böyle bi teyzem olmadıııı teyzene teyze diyebilirmiyiim :)

Serpil dedi ki...

Gurme Şirine;çok teşekkür ederiim:)

sedaSRC; sen daha güzellerini yapıyorsun, saklama yeteneklerini:)