17 Nisan 2012 Salı

Haftasonu Gezisi ve Buyaka AVM

Pazar günü güzel ama çok rüzgarlı bir hava vardı. Bebekli olunca  nereye gidebiliriz diye iki kere düşünüyorsun. Yürümeye başlasa da 0-2 yaş grubunu bebekten sayabiliriz değil mi?:)


Ümraniye Meydan'a gitmeye karar verdik, hem açık hem kapalı alan, İkea'yı  da gezeriz dedik ayrıca. Yeni açılan Buyaka avm'nin hemen İkea'nın dibinde olduğunu bilmiyordum. Güzel olmuş tabi bir taşla üç kuş ama Meydan'ın kalabalığını da bayağı arttırmış.


Palladium'a alternatif bir yer olmuş diyebilirim, gayet büyük bir yer ve çok şık mağazalar var. Sizi bilmem ama ben çoğunu sezon sonunda ziyaret etmeyi düşünüyorum.


Anne kız kombinimiz! Bu da minik kızımın dışarıda ilk adımları:) Tam anlamıyla yürümeye başlayalı on gün falan oldu. Ama arabasında gezdirmeye çalışıyorduk hep. Bu cici spor ayakkabıları Buyaka e-bebekten aldık. Arabada gezdirmeye devam mı etseydik acaba!:) Kızım kafasına göre dolaşıp, istediği mağazalara dalmaya başladı, ipadlerin önünde duruyordu bir ara:)

Yemeğimizi Green Salads da yedik. Burayı Airport Avm'de keşfetmiştik, annanemleri ziyarete Büyükçekmece'ye gidişlerimizde. Çok beğenmiştik ve sadece Bakırköy'de şubeleri olduğunu öğrenince üzülmüştük. Buyaka'da görünce nasıl sevindiğimizi tahmin edin.

Bu tabak 12 lira. Bir çok menüye göre güzel bir salatası var , ayrıca erişte tavuk ve kırmızı etten oluşuyor. Erişte ve tavuğun sosu inanılmaz lezzetli. Siz de dışarda ne yesek diye uzun uzun düşünenlerdenseniz, mutlaka deneyin, farklı çeşitleri de var.


Ne giydim kısmına gelirsek; doğum günü hediyelerim bazıları. Gidip deneyip, kendisi beğenerek hediyesini alan var mı aranızda benim gibi?:) Örneğin bu ayakkabılar Hotiç'ten öyle alındı, teşekkür ederim abicimm.
Bir de daha önce de söylemiştim, bir şeyi sevince uzun süre giyme eğilimim var. "Üniformamı giydim" diye takılıyorum öyle zamanlarda. Bu ayakkabı ve çantanın da başına aynı şey gelebilir korkarım ki.

7 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba canım öncelikle çok şık olduğunu söylemek istiyorum :))
bende canlı renkleri çoook severim :)
evet bende doğum günü hediyelerimi gider kendim seçerim :))
çünkü herşeyi beğenmem :((
o yüzden ben kendim seçer beğenirim :))
bu arada gittiğin avm lere bende eşimle sık sık giderim :)))
ve kızın çoooook tatlı allah analı babalı büyütsün inşallah :))
eeee benden bu kadar canım...
banada beklerim :))
kocaman sevgiler...

Serpil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Serpil dedi ki...

Gurme Şirine;teşekkür ederimm, bahar geldi renklendik:)hediyeler sürpriz olmuyo öyle ama garanti oluyo, tabi sürpriz bir şekilde tam beğeneceğimiz şeyleri alanlara sevgileeer:)amiiin canım.

Gurme Şirine dedi ki...

BENCEDE KESİNLİKLE KATILIYORUM SANA :))
SEVGİLER CANIM...

Gurme Şirine dedi ki...

canım merhaba yine ben geldim :))
canım ben seni mimledim ...
bloguma uğrayıp soruları kopyalayıp kendi blogunda
cevaplarsan sevinirim...
kocaman sevgiler...

Trendsum dedi ki...

Buyaka'nın methini okadar çok duydum ki avrupada oturmama rağmen merak ediyorum :) hatta duyduguma gören türkiyenin en büyük topshop!ı oraya açılmış :o

http://trendsum.blogspot.com/

Serpil dedi ki...

Trendsum; Anadolu yakasının, mağazalarıyla en şık alışveriş merkezi olmuş diyebilirim. ama avrupa da çok seçenek var tabi.