24 Nisan 2012 Salı

Mor-Beyaz ve Haftasonu

Bir kaç gündür uzak kaldım bilgisayarımdan. Annanemler Umre'den geldi o yüzden Büyükçekmecede kaldık 2 gün. Kalabalık çoluk çocuk, kızımın keyfini görmeliydiniz :) Pıtır pıtır dolaşıyor ortalıkta, bir de düşünce yerden kendisi kalkabilse.
Bu kez çok resimli bir yazıyla karşınızdayım. Kemer Forewer New, çanta Ümraniye. Hırka ve pantolon Herry. 
Şalım ilk aldıklarımdan Armanda, her zaman ütü yapamayacağımı düşündüğüm zamanlarda tercih ediyorum, rahat oluyor.
Güzel havayı görüp biraz dolaşalım dedik kızımla. Yalnız biraz özgür ruhlu bir kızım var.
Ayağa bakar mısınız tango yapar gibi:)
En sevdiğim pozlardan!
Hep isyan hep isyan.
Yakaladımm, surata bakar mısınız, kızmış galiba.
Beyhude ikna çabaları..
Ve alıp başını giden kızım:) Rabbim evlatlarımızı güzel ahlaklı eylesin(amiin)
Cumartesi sabah şakır şakır yağan yağmura ithafen bir şemsiye pozu. Geçen hafta o kadar yağmuru yiyince bu kez şemsiye aldım ve tabiki yağmur dindi.
Keşke bizim de bu ara Umre'ye gitme imkanımız olsaydı diyorum, neden daha önce gitmedikki?
Rabbim! Hakkımızda her şeyin hayırlısını nasip et.. Bizi "Hayırlarda bulunan kullarım" dediğin kullarından eyle.. Amin. İçimden geldi.








5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim ilk önce gözün aydın demek istiyorum...
Allah kabul etsin...
Cenabı Allah hepimize nas.p eder inaşallah...
amin...
ve sende yine çok şıksın...
mor da en sevdiğim renkler arasındadır...
ben canlı renkleri çok seviyorum çooook...
kendimi daha mutlu hissediyorum...
sana da çok yakışmış morlar, beyazlar...
canım kocaman öpüyorum ...
sevgiler....

Unknown dedi ki...

Çok şıkmış gerçekten hele şalın rengi harika
İnşallah Allah bize de nasip eder :)

serpil dedi ki...

Gurme Şirine; amiin canım ve teşekkür ederimm:)

YGS-LYS Mağduru; teşekkür ederim:)amiin!artık daha kolay hem, biz üniversite kapılarında açıp kapatıyoduk..

Unknown dedi ki...

Evet Allah'a şükür size göre biz şanslıyız en azından başörtü derdimiz yok üniversite sınavına e çok çalışmaya teşvik edende o çünkü liselerde hala yasak :(

Serpil dedi ki...

YGS-LYS Mağduru; görelim mevlam neyler, neylerse güzel eyler..