21 Nisan 2012 Cumartesi

Sahil Keyfi

Birkaç gündür eşim işten döndüğünde sahile gidelim diyoruz, hava bozuyor her seferinde. Dün nihayet başarılı olduk. Gerçi hava bulutlanıp rüzgar esmeye başlayınca, kısa kesmek zorunda kaldık.


Üzerimdeki etek en az 6 yıllık, tam hatırlayamıyorum:) Artık yazlıkları çıkarayım dedim geçen akşam, Mayıs ayı geldi hala havalara güvenip kışlıkları kaldıramamışım:) İndirdim vakumlu poşetleri, giymediklerimi de ayıklayayım dedim.


Bu eteğimden ayrılamadım, görümcem ver desede. Basenlere kadar dar inip, sonra genişliyor, tok duran bir kumaşı var, rüzgarda başıma geçer mi diye korkmuyorsun:) 
Ben odada kıyafetleri kaldırmaya, yerleştirmeye çalışırken kızım da bir yandan zevkle dağıtır. Hepsini tutup aşağı indirmekten, bazılarını sürükleye sürükleye evi gezmekten, kimisini de boynuna dolamaktan acaip keyif alıyor!
Babasının kızıma 1. yaş günü hediyesi. Nihayet çıkıp siftahını yapabildik. Yalnız bakar mısınız çok ciddi:)
Telkari işi gümüş kolyem,Urfa'dan almıştık. Resimlerde pek belli olmuyor, yakın çekim yapsak kocaman çıkacak yüzümü nasıl kapatacağım?:) Ben de ayrı koyayım dedim.
Herkese güzel bir haftasonu diliyorumm, görüşmek üzere.!
(Allahıım nasıl bir yağmur bastırdı,gök gürlüyo, ee şimdi ne giyeceğiz ama?:)


4 yorum:

Swotpisces dedi ki...

Havalar hiç belli olmuyor aynen, akşamdan kıyafet ayarlıyorum, sabaha değiştiriyorum. :)

Hümeyra dedi ki...

kombinize zevkinize hayran kaldım.
özellikle bir gümüş hayranı olarak kolyenize...
doğru bu sene pek bahar yaşayamadık birden yaza geçiş yapacağız sanırım..

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim yine her zamanki gibi süpersin...
ben bayılıyorum böyle ceketli kombinlere :))
buluzün de çok hoşuma gitti...
eteğinde gayet güzel kesinlikle giymeye devam etmelisin...
hele o şalların rahatlığı yok mu...
çok iyi oluyor...
kocaman sevgiler canım...

Serpil dedi ki...

Swotpisces; öyle gercekten, kat kat giyinip sonra marul gibi soyunmak gerekiyor:)

Humeyra; teşekkür ederim:) ben de havaları takip edemiyorum,gecen hafta yağmurda islandim saatlerce, dün şemsiye aldım yanıma bı damla yağmadı:)

Gurme Şirine; ceketin havası farklı oluyor degilmi,teşekkür ederimm canım:)