17 Mayıs 2012 Perşembe

2 Ödül ve Kocaman Teşekkür


Çok yönlü blogger ödülü. Önce sevgili birkumtanesikadarbahtiyarım bloğunun sahibesi, ardından dikiş konusunda pek hamarat arkadaşımız Yasemin beni bu ödüle layık görmüş. Ancak yayınlayabiliyorum. İkisine de huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum:) Seneye Altın Portakal'a adaylığımı koyarım ben bu gazla. Oylarınızı desteğinizi beklerim vesselam.

Sıra geldi paylaşmam gereken kendim hakkındaki 7 gerçeğe...Çok düşündüm, bunlar çıktı.

* Koç burcuyum (Baktım herkes yazmış ben de kopya çektim:)

* İstanbul' u çok seviyorum.

* Küçük kızım büyüyor diye bir yandan hüzünlenip bir yandan Allah nasip ederse onunla gülüşüp, konuşacağımız günlerin hayalini kuruyorum(amiin)

* Hayalperest biriyim(fazla!)

* Kitap okumayı çok severim, günde 300-400 sayfa okurdum eskiden. Şimdi biraz uzaktan sever oldum mecburiyetten.

* Keyif deyince aklıma ilk gelen şey, bir kupa kahve.

* En çok özendiğim meslek "Gezelim görelim" tarzı olanlar. Bu isimde bir gezi programı var mıydı gerçi emin değilim. Hayat bilgisi kitaplarındaki "Okuduğumuzu anladık mı" bölümlerine benzedi.
Farklı şehirler, ülkeler görüp üstüne para almak ne zevkli meslektir..

Görüşmek üzere!











2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım seni öncelikle tebrik ediyor ve başarılarının devamnı diliyorum...
demek istanbul u çok seviyorsun ...
bende :))
kocaman sevgiler...

Serpil dedi ki...

teşekkür ederim:)bazı dönemler çıkıp gezme fırsatı bulamasam da,çok kalabalıkta olsa seviyorum:)