29 Mayıs 2012 Salı

Yağmurlu Hava, Yeşil Tunik , Ballı Su

"Baharı görmeden yaz geldi geçti" modundayım bu günlerde. Gerçi ben yağmuru da çok severim ama bu mevsimde,bir de bardaktan boşanırcasına yağınca hayretle pencereden izliyorsun. Benim gibi bu havalardan çarpılanlara ballı,limonlu sıcak su tavsiye ediyorum. Ben bir yandan içiyorum mesela.
Açık ayakkabı giymem pek. Bunu bol şeritli ve rahat bir model diye tercih ettim. Şimdi fotoğraflara bakınca, zebra gibi mi olmuşum ya. Hava rüzgarlı, yağmurlu diye etekleri bıraktım, kot pantolon giyeyim dedim, yine de açık ayakkabıdan vazgeçmemişim. Bu tuniklerin altı bu kadar bolken, üstünü neden böyle dar yaparlar, çok rahatsız edici. Şimdiden üzerine püsküllü yaka gibi bir şey yapabilir miyim diye düşünmeye başladım.
Siz güzel gören insanlarsınızdır, üstüm kırışmış, şal kaymış, acemi anneleri mazur görünüz. Bu arada dün okuluma gittim, yakında çalışmaya başlayacağım için tekrar. Evde bir yıldır sıkıldığım için bu durumdan pek mutluydum ama beni bekleyen işleri görünce strese girdim yahu. Ziyarete gittiğim halde birkaç iş verdi hemen müdür yardımcılarım. Halbuki daha iznim bitmedi. Öğretmenler ne iş yapıyorki diyenlere duyurulur. Bu meslekteki fedakarlığı hesaba katmaz memur gözüyle bakarsanız geriye hiçbir şey kalmaz. 

Bugünlük benden bu kadar. Görüşmek üzere!

Şal; İpekevi
Tunik; Zara
Pantolon; Mavi

11 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim tuniğin çok hoşmuş...
böyle uzun tunikler bulmakta açıkçası çok zorlanıyorum...
her model istediğim gibi olmuyor :((
ama seninki sana çok yakışmış...
en güzel günlerde giymen dileğiyle canım...
bende açık ayakkabı pek tercih etmem ama eşimin ısrarıyla bende beyaz seninkinin modelinde düz bir model almıştım...
çok öecbur kalmadıkça giymiyorum :((
kocaman sevgiler canım...
bu arada yeni iş hayırlı olsun...

Serpil dedi ki...

evet yaz geldi ya,kolu-boyu uzun hem de yakası kapalı şeyler bulmak çok zoor. ben doğum iznindeydim canım,iznim bitiyor yakında işte. teşekkür ederim:)

yildiz dedi ki...

Tunigine bayildim,güle güle giyin arkadasim.Hatta biraz fazla giyinip sonrasinda hediye bile edebilirsiniz:))))))
Ben de beklerim,sevgiyle ve dostca kalin...

Serpil dedi ki...

yıldız; çok teşekkür ederim:)sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

evet aynen öyle biz tesettürlü hatunlar malesef yaz geldi mi dediğin gibi kolu boyu uzun yakası kapalı şeyler bulmakta çok zorlanıyoruz...
ağzına sağlık.......
canım bana bıraktığın güzel yorum için çok teşekkkür ederim...
kocaman sevgiler...

Nur K.♥ dedi ki...

Tuniğib rengi çok güzel şalın rengi de öyle gerçi :) Tam yaza uygun hem rahat hem günlük giyim bir kombin olmuş ;)

Serpil dedi ki...

Nur K.;teşekkür ederiim:)

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

eyvah eyvah bak gördünmü benim de ana sayfamda çıkmıyorsun adını yazıp bakim neler giymiş dedim de geldim:/ oh iyi etmişim ya tuniğin rengi çok güzelmiş güzel anne ;)

••❤MingMing❤•• dedi ki...

Tunik çok hoş!

mukaddes dedi ki...

şalınızın iplik rengi nedir acaba?

Serpil dedi ki...

sedaSRC; teşekkür ederimm:) ben senin bloğuna tekrar katıl dedim canım, düzeldi,artık o güzelim dikişlerden mahrum kalmıycam:)

MingMing; teşekkürler!

mukaddes;iplik rengi altın sarısı.