4 Mayıs 2012 Cuma

Pelerin, Çikolata, Film

Yaz gelince bizim de dış kıyafeti arayışlarımız başlıyor. Tunikler, kaplar(hala ısınamadım bunu söylemeye),trençkotlar..vs. Ama hep aynı şeylerden sıkıldık artık. Ben baharda giyilen pelerinlerin yazlık efil efil versiyonları yapılsa nasıl olur diye düşünüyorum.
Bu yarasa kollu tuniği(pelerin diyebilir miyiz?) Ümraniyeden almıştım. Burada resimlerini gördünüz. Meyye's in isteği üzerine açık halini yayınlıyorum. Sevdiğim bloggerımı mı kırıcam. İnşaallah anlaşılır olmuştur. Elimde bir kumaş var,bunun aynısından yapmayı düşünüyoruz, teyzem dikecek tabi, bakalım nasıl olacak.Sizin dış kıyafeti önerileriniz var mı?


Bugünlerde zevkle izlediğim filmlerden size de bahsetmek istiyorum. Tabi benim bir filmi izlemem bütün günümü alıyor,durdur yemek hazırla, durdur Asya ile ilgilen, siz tek seferde izlemeyi deneyin.
3 avanak, hint yapımı. İzlerken hem kahkahalarla güldüğüm hem de kendimi ağlamamak için tuttuğum oldu, yani çok güzel bir film. Hindistan'ın en iyi mühendislik fakültesinde geçen film, eğitim sistemini eleştirirken; sıcak, samimi bir dostluğu da işliyor.  Eğitimciler ve öğrenciler özellikle izlemeli. Söylemeden geçemeyeceğim, filmde kopup kahkaha attığım zaman baktım kızım korkup ağlamaya başladı:)


Eskiden izlediğimiz hint filmlerini hatırlıyor musunuz, filmin ortasında aniden başlayan müzik ve dans eden insanlar. Biz eski Türk filmleriyle dalga geçiyoruz ama onlar kendileriyle barışık anlaşılan. Birkaç hint filmi daha izledim, dramın ortasında dans etmeye başlayan insanlara alışamadım bir türlü.
Hint filmlerinden devam edersek yukarıdaki afiş,Yerdeki Yıldızlar filmine ait. Sadece öğretmenler değil, tüm anne babalar izlemeli bence. Allahın bize emaneti olan çocuklarımızın her birinin kendi potansiyeli olan birer yıldız olduğunu ve ilgimize muhtaç olduklarını hatırlatıyor bize. Film bittikten sonra kızıma daha farklı bir gözle baktım, çok güzeldi.
Her iki filmin ortak kahramanı, Aamir Khan yukarıdaki arkadaş, Hindistanda çok sevilen, pek meşhur bir oyuncuymuş.
Eh daha ne demeli, iyi seyirler.
Her gün bir paket yiyorum bunlardan, durumum ne kadar vahim? Diasa'ya gelmiş, çook lezzetliler. Beyaz çikolataya takıldım ben. Sizde nasıl bilmiyorum ama bizim evde günde ortalama iki kez çay demlenir. Çayı yalnız içemeyen, abur cuburların yanında götüren, aslında çay sevmeyen biri olarak, işte sürekli bir şeyler yiyoruz. Allahım sonumuzu hayr eyle.


Hayırlı,bereketli cumalar herkese!


"Onlar ki gaybe iman edip, namazı doğru kılarlar ve kendilerine verdiğimiz rızıktan, Allah yolunda minnet etmeden harcarlar. "(Bakara-3)

8 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım yaa sen istediğin kadar çikolata yiyebilrsin...
gayet zayıfsın...
pelerinin güzelmiş canım sanada çok yakışır....
diktireceğin pelerini de en kısa zamanda yayınlamını b ekliyor olacağım...
hayırlı cumalar canım...

esas oğlan dedi ki...

sana da hayırlı cumalar.. yakından takip ediyorum seni, facebookumu kapatınca burdan iletişimde olcaz :) -ebrari-

esas oğlan dedi ki...

hey kuzu sana da hayırlı cumalar.. -ebrari-

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Bayıldım bende tuniğinize :)

Serpil dedi ki...

Gurme Şirine; çok teşekkür ederim, aslında kilo almaya müsait bir yapım var ama şimdilik idare ediyorum:)

esas oğlan; teşekkür ederim! ebrar?

Tasarımın Renkleri; çok teşekkürler:)

drwilldone dedi ki...

yaz gelince ne giycem derdi hepimizin başında gerçekten.sürekli tunik giymekte sıkıcı.üniforma gbi oluyo.uzun kollu gönlümüze göre şeyler bulmak çok zor.pelerin fikri güzel bence.bnde bu sene değişik renkelerde edinmek istiyorum.sen diktirince bize bi göstersene.belki bende diktiririm.istediğimiz türde bi pelerin bulmakta zor

Serpil dedi ki...

drwilldone; inşaallah dikilince fotoğrafını koyarım, yeni şeyler arıyor insan gerçekten..

Sumeyye dedi ki...

Teşekkürler..Dikelim bakalım :))