15 Ocak 2012 Pazar

Yolculuk Vakti - Aachen

Size Almanya vizesi maceramdan bahsetmiştim.Sıra geldi yola çıkmaya. Başlarda çok heyecanlıydım,sonraları 6.5 aylık bir bebekle yalnız yolculuk yapacağımı düşündükçe korkmaya başladım. Bebeğimi kanguruyla taşıyarak uçağa gittim ve bebek arabalarının uçağa kadar götürüldüğünü öğrenmiş oldum!
Havaalanında sevdiklerimizden ayrılıp uçağa yalnız binince,ben de saymaya başladım kendime. "Hangi akla hizmet küçüçük bebekle yalnız yola çıkıyorsun" diye, iyi ki çıkmışım!:)


Uçakta sadece kol çantam vardı yanımda. İçinde oyuncak, mama,  kızım için küçük bir şişe su(buna izin veriliyor), biletler, dergi(gerçekten okuyabileceğimi düşünmüşmüydüm acaba?:), atıştırmalık birşeyler...v.s Ben sun express ve pegasus firmalarıyla yolculuk yaptım,artık battaniye ve yastık verilmediğini de öğrenmiş oldum,hazırlıklı olun! Onu da parayla satıyorlar sanırım:)

Cam tarafında seyahat ettim ve yediğim soğukla iyi bir karın ağrısı sahibi oldum,bebeğinizi cam tarafından uzak tutun!


Kızımın ilk uçak yolculuğunu özetlersek;pencereye vurup arasıra da dışarı bakıp gülüyordu, sonra, önlerde oturduğumuz için hepsi kendisine dönük oturmuş yolcuları keşfetti:) herkese gülücükler dağıttığı için birkaç hayran edindi. Işıklar söndü herkes uyudu, bu halleri kızımı daha çok eğlendirdi:) Herkes uyurken biz hoppala hoppala zıplama modundaydık bu arada. Son yarım saat uyudu,uçak inişe geçtiğinde de 5 dk. kadar ağladı. Yanımdaki teyzenin söylediğine göre maşaallahı varmış,o ne bebekler görmüş:)


Dayımlar Aachen'da yaşıyor, oradan fotoğraflardı gördükleriniz. Kızımı da bu suyun başından ayıramadık:)

Hiç yorum yok: