4 Nisan 2012 Çarşamba

Bir Şalla 40 Kombin

Sizin de dolapta başka kıyafetleriniz varken aynı parçalar arasında dönüp durduğunuz oluyor mu? Ben takılınca takılıyorum. Bunu bloğa fotoğraf eklemeye başlayınca daha iyi farkettim. Bu şalımı da siyahlarla,lacivertlerle dönüp dönüp takıyorum.


Ben de başlığa bu cümle daha uygun olur diye düşündüm:)


Kızım yeni yürümeye başladı ama benim elimden tutup yürütmeyi daha çok seviyor. Çocukları apartmanlarda büyütmeye çalışıyoruz, onlarda enerjisini boşaltamıyor, eh olan annelere oluyor.


Allah hepimize bir bahçe nasip etsin! Şu güzelliğe bakar mısınız, baharın ilk habercileri. Teyzemin evine gittiğimizde bahçeye atıyoruz hemen kendimizi.



Hırkam Koton, sezon sonu aldıklarımdan, etek de Batik daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz. Kurtarıcı oldu gerçekten! Bu arada henüz botları çıkarmadığım için resimlerde ayakkabılarımı göremiyorsunuz:)





5 yorum:

elifini dedi ki...

benimde koyu mercan kırmızı şalım herşeye uyuyor çok seviyorum rengini şimdide yazlık olanından alıcam hırkan çok hoşmuş.mutfağımın balkon kapısı açılıp önüme şöyle bi bahçe çıksın istiyorum ama ne mümkün en büyük hayellerimden apartman hayatı çocuklar için çok zor hele benim için iki katı zor

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

SERPİLCİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM:)
BANA DA BEKLERİM:)

Serpil dedi ki...

elifini; aynen,kızım cama yapışıp dışarı bakıyor dakikalarca, her eve bir bahçe!:)

bir kase lezzet; hoşgeldiin,ben de memnun oldum:)

Hümeyra dedi ki...

haklısınız bazen insan takdı mı takıyor ama inanın şal harika.
tam olarak ne renk, ben bordo almıştım sanki ondan daha açık gibi..
bloğunuza kombinlerinize bayıldım..

Serpil dedi ki...

Hümeyra; teşekkür ederimm:)Şalım kırmızı, ama ben de rengini çok seviyorum.