20 Nisan 2012 Cuma

Eğlenceli minik bir anket:Mim

İlkokulda doldurduğumuz anket defterlerini hatırlıyor musunuz:) Bloggerlar arası minik bir anket işte mim. Lezzetli tariflerin sahibi sevgili Şirin Tarifler beni mimlemiş. Eğlencenin yanında güzel hazırlanmış sorular insanları daha iyi tanımamızı da sağlar bence. Ben de zevkle cevapladım, hatta bir yerden sonra bir kaç soru da kendim mi eklesem dedim:))




O zaman sorulara geçeliim.

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?


Hmmm, ben öğretmenim ve öğrencilerime gerçekten birşeyler öğretebildiğimi hissettiğimde çok mutlu oluyorum. Ne yazıkki bu her zaman olmuyor. Öğrenciler, veliler, öğretmenlik, hiçbir şey eskisi gibi değil.


2) Dilediğin meslek miydi?


Dürüst olmak gerekirse istediğim meslek bu değildi.  Şu sıralar her gün, "Acaba benim en iyi yapabileceğim iş hangisi?Ne yapsam?" diye düşünüyorum. Büyüyünce ne olsam acaba?:)


3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?


3 yıllık evliyim ve dünyalar tatlısı bir kızım var( bazen de huysuz ve yaramaz bir kız:) Yani istesem de yalnız kalamam:)


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?


Hmmm, yalan söylemek değil de gerçeğin tamamını söylememek diyelim, zor durumlarda durumu kaynatabilirim:)


5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?


İngilizce ama konuşmaya konuşmaya unutuyorsun, dil nankör bir şey pratik lazım.


6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?


Çocukken hep göl kenarında bir ev hayal ederdim, dolayısıyla hayalimdeki ev değil:) Ama çok şükür, kira da olsa, geniş, deniz manzaralı bir evde oturuyorum.


Yurtdışına gitmek bizim evde sık sık lafı geçen bir şeydir. Eşim üniversitedeyken Amerika'ya gitmişti bir yaz. Yeniden gitmek ister hep. Kimbilir, belki bir gün!


7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?


Henüz 3 yıllık evliyim ve hiç değiştirmedim. Ama ev değiştirdiğimde özellikle yatak odası için farklı planlarım vaaar.


8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?


Geridönüşümü olabilecek çöplerimi ayrı poşetleyip atarım hep ama hayvanları uzaktan seven biri olarak ne yararım ne zararım var diyelim.


9) Televizyon ve filmleri sever misin?


Televizyonla pek aram yok, evde yalnızken hiç açmam ama akşam beraber izlediğimiz eğlenceli dizilerimiz var. Film izlemeyi ise çok severim, internetten izlerim kızımdan fırsat buldukça. Blogda da izlediğim filmler hakkındaki fikirlerimi paylaştığım yazılarım var.


10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?


Bu soruyu çok düşündüm:) Çevremdeki insanlardan ince düşünceli olmalarını beklerim ve bir şeyi ben istemeden yapmalarını. Olmayınca da kızarım. Bırakmak istemiyorum bu huyumu, her şeyi söylemek mi lazım canım!:)


11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?


Hayır hiç bir zaman.


Ben de birkaç arkadaşımı mimlemek istiyorum;


- elifini
- yasemininlezzetleri
- Kübra'nın Günlüğü
- biriğnebiriplik


Bu arada yukarıdaki resim kızıma yazdığım defter ve kalemlerim.. Bugün cuma, dualarımız kabul olan ana denk gelir inşaallah... Hayırlı cumalar!







6 yorum:

elifini dedi ki...

beni de mimlemişsin cnm sağol bu aralar bloğumu çok ihmal ettim en yakın zamanda yazıcam cnm

Gurme Şirine dedi ki...

canım vakit ayırıp cevapladığın için çok teşekkür ederim...
cevapların çok güzeldi, çok içtendi...
kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım Şirine sayesinde baktım bloguna, sevdim seni izlemeye aldım:) Selam ve sevgiler KÜÇÜK kızına öpücükler

Serpil dedi ki...

ben teşekkür ederimm:)ben de zevkle cevapladım canım.

Serpil dedi ki...

drydandamlalar33; hoşgeldin! sevgiler..

Serpil dedi ki...

elifini; bekliyorum cevaplarını canım, sevgiler..