6 Mayıs 2012 Pazar

İstanbul'da Bahar Başkadır:)

Bakalım daha nasıl başlıklar çıkacak benden. Bahar, İstanbul'un en güzel zamanları..Kızımın adını bahar koysa mıydım diye düşünmüştüm, insanın söylerken bile içi aydınlanıyor. Her yer rengarenk, Rabbim ne güzel yaratmış. Çok romantik bir giriş oldu bu. 
Bu arada dün Hıdırellez kutlamaları vardı. Dolunay da normalden 14 kat daha büyük görünüyormuş, gerçekten görüntü nefisti. Hıdırellez de gül fidanı,açık bırakılan dolap,cüzdan meselelerini de ilk defa duyduğum için kendime şaşırdım. Tek duymayan ben miyim? Yaz sıcaklarının başlangıcıymış bu arada 6 Mayıs. Bitti mi yani bahar, bu mudur?
Açık havada dolaşmayı, yürümeyi seviyorum. Kızım da çok seviyor, pencereden ayrılmıyor evdeyken, balkonda zapt edemiyoruz, dışarı bakmaya çalışıyor, kime çektiki:) Neyse bana benzeyen birşeyleri var en azından. Allahtan havalar ısındı,neydi o bebek de küçük diye alışveriş merkezlerine hapsoluyorduk kışın. 
Cumartesi gününe kahvaltının ardından sahilde yürüyüş yaparak başladık. Sonra yemekte amca oğullarıyla buluştuk. Hesapta ödetmezlermiş, teşekkür ederiz tekrar:)
Düşündün de evlenmeden önce çeşit çeşit kot eteklerle gezerdim hep, insanın tarzı değişiyor gerçekten.
Tuniğim (gömlek de diyebiliriz) kendini pek belli etmemiş güneşte. Aslında kemerle aynı renkte düğmeleri var. İncecik rahat da bir kumaşı var. Tabi sıfır kollu olduğu için hırkayla giymeyi tercih ettim. Neden şu güzelim tuniklerin uzun kollu versiyonlarını da üretmezler. Badiyle giymekten fazla hoşlanmadığım için çoğu zaman almıyorum. Bazen de mecburen öyle giyiyorum. Uzun hırka desen onun da fazla alternatifi yok. Hala tesettür giyimin alacağı çook yol var.
Kot eteğim en az 5-6 yıllık markası bilinmiyor,
Tunik Herry,
Hırka Bershka,
Kemer Forewer New,
Şalı zaten ezberlediniz Armanda

Mutlu pazarlar!

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Bahar gerçekten mevsimlerin belki de en güzeli benim için. Doğanın kıştan sonraki uyanışı sıcakları gören tomurcukların tek tek patlayıp çiçek açması Rabbimin hikmetlerinden biri. Ben bu manzara karşısında mest oluyorum. Bu günlerin tadını çıkarabilmek dileğiyle sevgiler...

Firarî Yolcu dedi ki...

Hoş görünüyorsunuz, zaten gayet de rahat görünüyor. İdeal yani bu havalarda.

Ben de sevmiyorum badi ile giymeyi ama bazen mecbur kalınıyor. Dediğiniz gibi, tesettür giyim tasarımcılar biraz da bizi düşünsün artık.

Keyifli pazarlar...

Swotpisces dedi ki...

kesinlikle tesettürde ilerleme şart, ama bu günlere de şükür sanırım...

Serpil dedi ki...

Öğretmenin Mutfağı;ne güzel mevsim değil mi,bir de çabucak bitmese.

Firari Yolcu;teşekkür ederim:)yeni alternatiflere ihtiyaç var evet.

Swotpisces; tabiki bu günlere de şükür. daha da iyi olacak inşaallah.

bir kum tanesi dedi ki...

bloğumda ödülün var

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

kemer takmayı çok seviyorum ama 1 saatten sonra acayip sıkılıyorum ve sıcaklıyorum :)

Serpil dedi ki...

bir kum tanesi; tekrar teşekkür ederim:)

sedaSRC; ben rahatım şimdilik,hele bir Ağustos gelsin:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

tesettür giyimde ilerleme şart kesinlikle katılıyorum,kombinin çok tatlı olmuş :)

Serpil dedi ki...

Şantiyenin Gülü;değilmi.teşekkür ederiim:)