15 Mayıs 2012 Salı

Maxi Etek - Ceket Gezmece

Bu fotoğrafları çekeli bir hafta oldu aslında. Havanın soğumasını fırsat bilip, ne zamandır giyemediğim ceketimi giymiştim. Uzun bir ceket arıyordum, renk ve tasarım olarak farklı seçenek yoktu, bunu almıştım bende. Aslında biraz erkeksi duruyor, maskülen mi diyelim. Ben de bu aralar çok kullandığım kemerlerimden biriyle giymeyi tercih ettim, daha yumuşak bir hava verdi. 
Eşime alışveriş yapmaya optimuma gitmiştik, yanlış okumadınız. Onun için gitsekte ben çaktırmadan bayan reyonlarına şöyle bir göz atıyordum. İstediği gibi bir şeyler de bulamadı. Ben de bu ara outletlerdense diğer avmlerin indirimlerinden alışveriş yapmalı diye düşünüyorum. 
Biliyorsunuz geçen sene mart ayında başlayan ve 40 gün süren İstanbul Alışveriş Festivali bu sene Haziran 9 - 29 arası 20 gün olacakmış. Gerçi zaten indirim dönemi başlıyordu Haziran'da. Sık sık alışveriş yapmam aslında, bebek de olunca öyle çıkıp çıkıp dolanamıyorsun, iyi de oldu. Kendime 2- 3 aylık aralar verdim hep bu sene. Haziran'da da 2,5 ay falan olmuş olacak, bakalım..
Balon kovalayan ben. Asya da buz pistindeki minikleri seyre dalmış. Aşağıda kızımın yürüyen merdivenlerden inişini görüyorsunuz. Ben tek başıma böyle indirip çıkarmaya cesaret edemediğim için 10 dakika asansör beklediğimi bilirim. Maalesef insanlarımız düşünmüyor. Eşim de böyle bir çözüm buldu. 
Dudaklara bakar mısınız? Bu aralar pek seviyor bu hareketi. Otobüste gördüğü abilere yapmasa daha iyi ama. Yemek yedikten sonra biraz başıboş dolandı ortalıkta. Hiç arkasına bile bakmıyor. Herkese bir gülücükler, bir dudak büzmeler,işini biliyor cimcime.

Şal İpekevi,
Ceket Mango, 
Kemer Forewer New,
Eh eteği de teyzem dikmişti biliyorsunuz.

Saat 11.15 olmuş, kalkalı 3 saat oldu ama daha kahvaltı yapamadım. Bana afiyet olsun! 

10 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım pazar günü bende eşimle optimum avm deydik :))
seninle hemen hemen aynı yerlere adım atıyoruz sanırım :))
neyse yine her zamanki gibi uyumlu giyinmişsin...
ceketlere bayılıyorum...
sana da çok yakışmış...
kocaman sevgilerimi yolluyor ve gidiyorum...

Serpil dedi ki...

karşılaşırız belki birgün bir yerlerde:)tabi ben seni tayımamam o ayrı.teşekkür ederiiim.

Gurme Şirine dedi ki...

:)))
bende tesettürlü bir hatunum :))
ben biraz serseri tarz takılıyorum..
ayağımda mutlaka renkli bir converse olur :))
kot etek asla vazgeçemediklerimdendir :))
ben seni tanırsam geliirim yanına
serpil hanım değil mi diye sorarım :)))
kocaman sevgiler canım...

AHLâM'DaN dedi ki...

çok şıksınız maşallah.ayrıca sevgili gurme şirine ile buluşursanız beni de çağırın emi:-)

kutup yıldızı (звезда в полюсе) dedi ki...

cok sık olmussunuz:)

Serpil dedi ki...

AHLAM'DAN; teşekkür ederim:) tamam aklımdasın:)

kutup yıldızı;teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

tercihleriniz uyumlu olmuş...

Serpil dedi ki...

mutfaktaki rüya-Arzu-; teşekkür ederim:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

yine çok hoş bi kombin :)

Serpil dedi ki...

Şantiyenin Gülü; teşekkürler:)