10 Mart 2012 Cumartesi

İndirimdeki Son Parçalar:)

Dün birkaç saat kızım babasıyla kaldı, ben de kendimi sezon sonu son indirimlere bir göz atmak ve tabi ki bu bahaneyle biraz hava alıp evden çıkabilmek için avmye attım.



Batikte etekler 20-30 ve 40 liraydı. Yaz renkleri değil ama kumaşları ince,püfür püfür:) Baharda rahatlıkla giyilir, altına şöyle topuklu ayakkabılar.



Kırmızı olan en ucuzuydu ve kilolu göstermediği için en çok onu beğendim. 38 bedenim ama pileli,geniş modeller bir beden arttırıyor insanı.


Bu da her daim lazım olabilecek siyah eteğimiz. Süet, yumuşak bir kumaşı var.


İpekyol elbise-tunik; kesinlikle çok havalı ve şık! Optimum mağazasında 36 bedeni vardı,ilgilenenlere duyurulur.



İşte bu Mango sarı cekette aklım kaldı! 100 liraydı diye uzaklaştım ama çook tatlı:) Bir de kolları gömlek kumaşı gibi ince.Bu yaz sarı bir parça edinin dememe bilmem gerek var mı?:) Daha önce de yazmıştım sarılar,mercanlar bu yaz çok moda ve akıl çelici!:)


Sezon ürünleri henüz el yaktığı için, indirimlere göz atalım dedim:)


Hiç yorum yok: