5 Mart 2012 Pazartesi

Kayra İlkbahar-Yaz 2012

Selaaam:)


Bu yıl; yüksek bel - uzun etekler, karpuz kollar ve dantellerle giyim kuşamda bir zariflik ve 50'li yıllara dönüş hakim.


Kayra dikkatimi çeken tesettür giyim firmalarından ama tabiki önceliğim Aker!:) İnternette araştırdım, Kayra'nın yeni kreasyonunu göremedim. Elimdeki kitapçıkta bulunan bazı modelleri çok beğendim, sizinle de paylaşmak istiyorum. Buyruuunn:)




Bu ceketi çok sevdim!



Gömlek ve bluzlarda, fiyonk ve bebe yakalar bu yaz da bizimle.


Mercan rengi, hardal sarısı ve çivit mavisi koleksiyonun hakim renkleri. Beyaz ceketin omuz detayları da çok şık bu arada:)

                                                                                                                                                                                                                          

İşte bu favori takımım! Ama pantolon eteklerin üzerine uzun ceketleri tercih ediyorum.


Bu ceketi hardal sarısı portföyle nasıl buldunuz?


Şık bir trench.


Sonbahar-kış sezonunda olduğu gibi bu bahar da fiyonklar bizimle:)

Açık abiye elbiselerin üzerine bir boleroyla baştan savıldığımız günler sona eriyor inşaallah! Tesettür giyim firmaları daha ne kadar görmemezlikten gelebilir ki bu konuyu?



4 yorum:

elifini dedi ki...

kayranın ürünleri çok hoş gerçekten bende beyaz cekete bayıldım

Serpil dedi ki...

evet ben de çok beğendim,fiyatlarını merak ediyorum tabii:))

Gurme Şirine dedi ki...

KOMBİNLER HARİKA
PAYLAŞIMİÇİN TEŞEKKÜRLER...
SEVGİLER...

Serpil dedi ki...

Gurme Şirine;ben teşekkür ederimm:)