12 Mart 2012 Pazartesi

Taksim Çıkarması ve Hediyelik Eşya

Dün Taksimdeydim, pasajların bazılarını da dolaştım. Atlas Pasajında hediyelik eşya satan dükkanlar,takı-aksesuar ve giyim mağazaları var. Ayrıca ilginç eşyaların,sahne kostümlerinin satıldığı bir dükkan da var. Orjinal gözlükler vardı gerçekten:) Fotoğraf çekmek 1 lira diye de yazmışlardı:))



Pasaja girip biraz ilerleyince, sağdaki hediyelik eşya dükkanı; PoseidonBu fotoğrafları orada çektim.Yunanlıların deniz tanrısına verdikleri ad anlamına geliyormuşş bu arada:)


"Farklı bir hediye almak istiyorum" diyorsanız, güzel alternatifler var burada. Örneğin eşiniz ya da çocuğunuz için motor ve arabalar,eski tip telefonlar... Şu kırmızı telefon kulübelerine ne diyeceksiniz? Ben çok sevdim:)


Çok tatlı saatler ve çerçeveler vardı, bu fotoğrafları incelerken ben de yeni keşfettim bazılarını:))


Takılarımız için biblolar, değişik notluklar... Atlı karıncalı müzik kutularını da çok sevdim, zaten onlara bir zaafım var, duygulanıyorum resmen görünce, çocukluğuma mı inmeliyim acaba?:)


Aşağıdaki şirin koltuklar nasıl? Fiyatlarını da üzerinde görüyorsunuz zaten. Süslü kızınıza böyle bir koltuk ya da yeni evli arkadaşınıza yukarıdaki esprili notluklardan alabilirsiniz.


Ve ince düşünülmüş ambalajları. Aldığım şirin küçük bir saati kese kağıdına koyup, minik çiçekli isim kartıyla zımbaladılar. 



Bazı pasajlarda daha çok gümüşçüler var. Birde Beyoğlu İş Merkezi var, bilindik markaların ihraç fazlası ürünleri satılıyor. Ama ben hiç birşey bulamadım orada, modelini beğendiğim bluzlar da tülden ibaretti, bize göre birşey yoktu açıkçası. 

Diğer pasajlara da başka bir yazıda göz atarız:) Evde kızımla ilgilenip bana bu vakti sağlayan eşime de teşekkürü bir borç bilirim!:))












Hiç yorum yok: