13 Şubat 2012 Pazartesi

Bütün Kızlar Toplandık

Cumartesi Tuba Özçelik Photography'nin düzenlediği kahvaltıdaydık Üsküdar'da. Önceki gün kar yağıyordu, gece kızımın bir türlü çıkmayan yeni dişlerinin sancısı ikimizi de uyutmadı. Tüm engellere rağmen yılmadım:) Arkadaşlarla dışarı çıkıp, kendi başıma birşeyler yapmayalı o kadar uzun zaman olduki, bu fırsatı kaçırmak istemedim.


Kelebeklerle dolu bir masa:) Kahvaltı çok güzel geçti,yeni insanlar tanımak zevkli. Eşimin kahvaltı öncesi anneme yaptığı yorumlar ise çok eğlenceliydi.

- "Anne bu karda kimse gelmez, tek başına kahvaltı yapıp dönecek",

-"Tanımadığı kişilerle buluşuyor anne,böbreklerini çalcaklar" :)))))

Ben hatırladıkça gülüyorum:)



Uzun bir masa ve rengarenk şallar, karşı masadaki turist kızlarımızın da dikkatini çekmiş, onlar da muhabbete dahil oldular bir ara.


Saliha Merve çok fotojenik ve neşeli bir kız, seni mavili diye kodladım unutmam artık:) Esma, enerjine ve azmine hayran oldum, belki yeni bir üniversiteyle darısı başıma:)
Ahsen ve Hanife çok hoş ve kesinlikle benden hızlı iki bayan:) Girişimci ruhlu tatlı arkadaşımız Vera Şal Tuba:) ve bloggerlarımızdan sevgili Feyza.



Sonradan gelenler oldu, fazla sohbet etme imkanı bulamadıklarımız oldu, hepinizle tanıştığıma ve böbreklerimi çalmadığınıza çook memnun olduuuum:)) Organizasyon için Tuba'ya teşekkürü bir borç bilirim.



Yeniden görüşmek dileğiyle.!!

Hiç yorum yok: