10 Şubat 2012 Cuma

Ne İzlemeli?

Ne zaman "Hazır kızım uyudu, şööyle güzel bir film izlesek diye düşünsem, uzuun bir süre film aramakla geçer, bazen istediğim gibi bir film de bulamam,siteler arası dolan dur. Siz de benim gibi bu dertten muzdaripseniz, en azından kesinlikle izlenmeli, keyifli, izlenebilir...v.s dediğimiz filmleri paylaşabiliriz.






Geçen gün yine güzel bir film arayışındaydık,"Aşk Tesadüfleri Sever" filmini izledik,daha önce izlememiştim. Genelde dram izlemek istemem melankolik bir havaya girmeyeyim diye ama, bu film güzeldi, keyifle izledik. Çok dramatik sahnelerde "Amaaan canım sadece bir film" diye hatırlatın kendinize benim gibi, fazla kaptırmayın:))




Sevgililer Günü (Valentine's Day) filmi bir romantik komedi. Farklı aşk hikayelerini ve aralarındaki ilişkileri anlatıyor. Eh yaklaşan sevgililer gününün anlam ve önemi adına izleyebilirsiniz:)) Eğlenceli, hoş bir film. Benim gibi, "Bu filmi bir yerden hatırlıyorum" düşüncesindeyseniz, televizyonda izlemiş olabilirsiniz, bilginize:)





Ünlü yönetmen Sinan Çetin'in "Kağıt" filmi, halkına hizmet için var olan devletin çoğu zaman hizmet yerine insanları nasıl süründürdüğünü anlatıyor. Siz de muhakkak karşılaşmışsınızdır, bugün git yarın gel diyen ya da siz işinizi yaptırmak için beklerken önce yanındaki arkadaşıyla bir güzel muhabbetini edip,sonra size dönen memurlarla.Gülmeme gerek yok güzel bir film olsun diyorsanız, güzel ülkemizde yaşanan acayiplikler Sinan Çetin farkıyla bu filmde.

Hiç yorum yok: