27 Şubat 2012 Pazartesi

Cuma Gezmesi

Selaaam, yeni bir hafta hepimize hayırlı olsuuun:) 


Bu haftasonu bizim için yoğun ve hızlı geçti. Teyzemizin oğlu Antalya'dan İstanbul'a gezmeye gelince, bu bahaneyle turistik turlar yapmış olduk. 



Cuma günü Bağdat caddesine gittik öğleden sonra, gezdik biraz. Bebek arabasıyla dolaşmaktan en çok keyif aldığım yer, hatta tek keyif aldığım yer:) Engebeler aşmak zorunda kalmadan, dümdüüüz cadde boyu yürüyüş yapmak çok zevkli, herşeyde elinin altında. 



Kahve dünyasına geçtik sonra. Ben bu kez, beyaz çikolatalı mocha aldım.


Güzeldi, yine de daha tatlı, daha sütlü şeyler tercihim.
Eşim benim aksime Kenya usulü sert kahvesini içti, Amerikada olduğu zamanlarda sabah uyanmak için içermiş, tadına bile bakmadım tabikii:)

                                                        
Sonra Üsküdar'a geçtik, kız kulesini seyrettik biraz. Ama kızımız küçük, havada serin olduğu için fazla oyalanmadan Çamlıca tepesine çıktık. Hayret orası daha sıcaktı. Yerli turistimizle orada da fotoğraf çekildik. Akşam yemeğimizi de yedikten sonra evimizin yolunu tuttuk.



Ne giydim;

kazak-hırka mango,
pantolon mavi jeans,
şal armine (ipekevinin yerini tutmuyor ya, bütün gün elim üstündeydi:( )

Hiç yorum yok: