29 Şubat 2012 Çarşamba

Renkli Bir Yazı

Merhaba..!!


Hazır kızım uyurken, ben de bilgisayarımın başındayımm.


Asya fazla bir şey yemediği için ona kek yapıyım dedim,yani galiba..Onu bahane mi ediyorum acaba?:) Beraber enfes olmasını umduğum bir kek yaptık. Beraber dediysem, ben hızla malzemeleri hazırlarken,o mama sandalyesinde bağırıp çığlıklar atıyordu,ben de onu oyalayabilmek için acayip şarkılar söylüyordum. Küçük kurbağadan girdim, cingıl belsden (yazılışa dikkat:) çıktım.:))


İtiraf etmeliyim bu aralar elimde kahve fincanım,yanında kekim keyif saatlerinin hayalini kuruyorum, eeeyy bekar ya da henüz çocuksuz olan hatunlar, duyun sesimi:))


Ve sinema dünyasının en prestijli ödülleri kabul edilen Oscar'lar sahiplerini bulmuş. Evde vakit bulursam film izlemeyi sevdiğim için dikkatimi çekti. Demir Leydi filmiyle Meryl Streep üçüncü kez en iyi kadın oyuncu seçilmiş.




Demir Leydi filmini ben de beğenerek izlemiştim. Ve düşünmüştüm, aslında erkekler kadınların ne kadar çalışmasını istiyor? Ne kadar aktif olmaları onları rahatsız etmez? Bence akşam ondan önce evde olup,evi çocukları, sorunsuz ve şikayetsiz! idare ettiği sürece:) 
Bazen diyorum, kızım güzel yemekler pişirip evi idare etmek konusunda başarılı olsa, daha mı iyi olur acaba?


Bu kadar beyin jimnastiğinden sonra filme dönecek olursak,  Batı'nın ilk kadın hükümet başkanı olan Margaret Thatcher'in hayatını anlatıyor. İktidar ve onun için ödenen bedel...Benim filmde en çok kızıyla olan diyalogları dikkatimi çekmişti. Ülkeyi idare eden bir kadın ve annesini göremeyen mutsuz bir kız çocuğu...


Ve bakmadan geçemediğimiz kırmızı halı görüntüleri:)




İşte kırmızı elbisesiyle Emma stone. Bazen öyle şeyler giyiyorlar ki kendilerini komik duruma düşürüyorlar bence. Bu elbiseyi sade ve şık buldum o yüzden. Emma Stone uzun kırmızı elbisesiyle çok havalı.


 Aslında Serra'dan bekliyordum böyle bir yazı ama tatile gidince vakit bulamadı sanırım. Anlaşılan bu yıl tercihler kırmızı,siyah ve beyaz renklerden yanaymış.
Milla Jovovich; kırmızı halıda Elie Saab beyaz elbisesiyle dikkat çekici. Sade makyajı ve saçıyla çok şık buldum.

Cameron Diaz; elbisesinin rengini tenine yakıştıramadım ama vücut hatları öyle güzel görünüyorki, su gibi dedim resmen.


Ve benden bu kadar:)



Hiç yorum yok: