16 Ocak 2012 Pazartesi

Almanya Gezisi - Düsseldorf

Yeni bir tren yolculuğu, bu kez Düsseldorfa gidiyoruz.Ayrıca Lindt'ten çikolata alışverişi yaptık,ayrıntılar yazının devamında! 
Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız her yeri orayla kıyaslıyorsunuz. Bir günde gezilemeyecek kadar büyük olmasını umuyorsunuz, yüksek bir tepeye çıkınca aşağıda deniz görmeyi bekliyorsunuz...vs:)


Bu şehirde de tıpki Köln gibi gezebileceğiniz bir çarşısı ayrıca Türk lokantaları ve bizimde gün batımını seyretmeye gittiğimiz sahili var. Para birimi euro olunca özellikle kıyafet alış-verişi daha pahalı oluyor Türkiyeden. Ama kesinlikle kozmetik alışverişini oradan yapmak lazım,aradaki fiyat farkına inanamadım! Kozmetik yazımda bu konuya değinicem.


Almanya'da dışarda bir şey yiyememek bir de sokak sokak dolaşmaktan 2 kilo zayıfladım bu arada, işe yaradı yani:)Doğum sonrası kilo verişimi hızlandırmış oldu.


Bakarken boğazı aramıyormu insan?:) Bu arada kaldığımız şehirde Lindt çikolatalarının fabrikası vardı. Satış mağazasından eşe dosta ve kendime 10 kilo civarında çikolata aldım:) Almancamız olmayınca orada çalışan Türk bayanın tavsiyeleriyle alışveriş yaptık. Benim favorim içi dolgu krema ve kahveli olan beyaz çikolataydı. Allahım o nasıl tattı,bittiği günden beri arkasından yas tutuyorum:)

Hiç yorum yok: