11 Ocak 2012 Çarşamba

Tesettürlü Nişanlık Modeli

Evlilik arefesindeki her kızın yaşadığı bir sorundur, nasıl bir kıyafet giyilecek? Tabi birde başörtülü olunca, maalesef iş daha da zorlaşıyor. Genelde hazır abiye elbiselerin üzerine bolero veriyorlar,boynunu kapatmak ayrı bir dert! Siz de benim gibi bolero sevmeyenlerdenseniz elbisenizi diktirmeyi tercih edebilirsiniz. Tabi riskleri de göze alarak! Çünkü istediğiniz modelin ortaya çıkması önemli.

Bu da benim nişan kıyafetim, bir ara istediğim tam bu değildi diye üzülmüştüm ama baktıkça beğeniyorum:) Tabi 3 yıl önce diktirildiği de unutulmasın.

Renkte önemli bir mesele. Ben kreme takmıştım,gelinlik gibi olur diye ısrar kıyamet vazgeçirdiler:) Bari toz pembe olsun dedim.


Bunlar da ayakkabım ve çantam. Çanta kullanılmıyor aslında,düğünden sonra takım olarak kullanabilirim diye almıştım.


Bu ayakkabıları düğünde de giydim. Görüyorsunuz ne kadar tasarrufluyum, her eve lazım:)


Gelinliğim bir sonraki yazıda.

Hiç yorum yok: