29 Ocak 2012 Pazar

Bakımlıyım Bakımlısın Bakımlı:)

Şu sıralar 10 aylık kızımla ne kadar olabilirsem o kadar:)
Pudramı,allığımı ve göz kalemimi sürmeden çıkmaz oldum. Çıkmak dediğime bakmayın hele de bu soğuklarda, kızımla bir haftada,on günde bir dışarı çıktığımız oldu. Ama evde de olsam yapıyorum,kendimi daha iyi hissediyorum:)


Bu aralar ellerimden çok muzdariptim. En soğuk havalarda tam 10 gün dışarı çıkmadığım halde,ellerim çok kötüydü. Kendi kendine kanıyordu, jiletle kesilmiş gibi çizik çizikti her yeri. Yağ hissi bırakmadığı,hemen emilip ellerimi yumuşacık yaptığı için kullandığım el kremimin işe yaramadığını farkettim!



Dalan, sürdüğünüzde hemen emilmiyor,yedirmek için ovalıyorum bir süre, kremi iyice emene kadar ellerinizi yağlı hissediyorsunuz ama 2 günde ellerimdeki çizikler kayboldu! Hem ekonomik,hem çok başarılı, fiyat performans ilişkisi çok iyi yani:)


Pudram; Max Factor Creme Puff.,49 liraydı. 15- 20 liralık ürünler de vardı,sebebini merak ettim. Marka-kalite konusu dışında, gramlarının da farklı olduğunu öğrendim satıcı sayesinde! Bu 21 gr, diğerleri ise 9 gr civarıydı. Çok büyük fiyat farkı kalmıyor bu durumda.Fondoten kullanmadığım için kapatıcılığı önemliydi benim için, güzel bir ürün, ben çok memnun kaldım. Güzel de bir kokusu var, eşim bile farketti:) 


Ve nemlendiricim... Karma bir cildim var.Yanaklarım kurur kızarır,T bölgesi ise sivilceye meyilli. Vichy Normaderm; nemlendiriyor ama kullandığım süre içinde sivilce problemim de olmadı. Kremlerin yağlı olması da sebep oluyormuş demekki sivilcelere. Şu anda 30 ml si 25 lira. Geçen sene indirimden 50 ml almıştım aynı fiyata,bilseydim iki tane alırdım:) Uzun bir süre de dayandı. Benim cilt yapıma sahip olanlara tavsiye ederim.



Hiç yorum yok: