10 Ocak 2012 Salı

İpekevi Şal Alışverişi

Artık çok popüler olan İpekevi şallarını kullananlar bilir. Kalitesi ve parlaklığıyla bir takan müptelası oluyor:) Bu kadar popüler olunca taklitleri de çok tabiki. Siz siz olun aldığınız yere ve etiketine dikkat edin.
 Orjinal İpekevi şalın adresi Bursa-Kozahan, bilenler bilir.


İstanbulda ise Erenköydeki bazı butiklerde, Altunizadedeki Anadolu El Nakışları mağazasında (burayı bizzat gidip göremedim) ve tabiki Kapalıçarşıdaki FringE (eski adıyla Ceylan A.Ş) mağazalarında satılıyor. Fotoğraflarını yayınlamışlar ben de sizinle paylaşayım dedim.


İpek şal istiyorum ama fiyatı daha uygun olsun diyorsanız farklı markaların seçenekleri mevcut. Ama ucuz alacak kadar zengin değilim demiş atalarımız (yoksa çin atasözümüydü:) Belki de daha çok kombinleyebileceğiniz bir renkle başlamalısınız,yavaş yavaş farklı renk seçeneklerini de tamamlayabilirsiniz.

Şu renklerin güzelliğine bakın.Ben bebeğimle kapalıçarşıya gitmenin bir yolunu bulabilirsem, saks mavisi -petrol,çivit:) bir tane kapıcam. Sizinle de kombinlenmiş haliyle paylaşırım. İşte tam ortada duruyor:)


İstanbul ve Bursa dışında orjinal İpekevi satılan mekanlar var mı bilemiyorum. Belki alan arkadaşlar vardır,yazarlarsa bizde öğrenmiş oluruz.

6 yorum:

Melike dedi ki...

Merhaba

www.ipeksalevi.com sitesinden alabilir miyiz?

Teşekkürler

Serpil dedi ki...

merhaba, o siteyi siz yazınca inceledim.sitedeki şalların kalitesini bilemiyorum. ama ipekevi şal değil sattığı.
Orjinal ipekevi şallarını internetten satan şu bayan var. http://www.facebook.com/ipekevisal

iyi günler:)

Adsız dedi ki...

https://www.facebook.com/ipekevisal

Adsız dedi ki...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.352088441504808.75779.100001109650974&type=3

vesile dedi ki...

evet ben ankarada oturuyorum kızılay moda çarşısından orjinaline ulaşabilirler :)

Adsız dedi ki...

Tam olarak neresinde ankaranin adress !!!